X

Co na obiad dla dziecka w tym tygodniu

Jeśli zastanawiasz się, co ugotować dla dziecka w tym tygodniu, nie szukaj dalej niż zdrowe menu! Talerz dziecka powinien składać się w połowie z warzyw i owoców, w jednej czwartej z pełnych ziaren, w jednej czwartej z białka oraz z porcji nabiału. Spróbuj rozłożyć posiłek na cały tydzień, aby stworzyć zrównoważony posiłek dla wszystkich. Dzieci mają tendencję do rozwijania zdrowszych nawyków żywieniowych, gdy jedzą razem z rodzicami. Małe porcje zdrowego jedzenia pomogą im również czuć się mniej przytłoczone. I nie martw się, jeśli im nie smakuje, zawsze mogą poprosić o sekundy.

Łódki z cukinii

Przygotowanie łódeczek z cukinii na obiad dla dziecka to łatwy i zabawny sposób na przemycenie warzyw do diety dziecka. Wystarczy pokroić cukinię wzdłuż, wyłuskać miąższ i wypełnić ulubionymi składnikami. Podawaj je na ciepło lub na ciepło! Łódeczki z cukinii można również dobrze odgrzać! Spróbuj podgrzać je w piekarniku lub mikrofalówce, aby uzyskać szybszy i łatwiejszy obiad. Łódeczki z cukinii najlepiej smakują podane na ciepło.

Najpierw zmontuj łódeczki. Ułóż warstwę cukinii na dnie naczynia do pieczenia 9×13. Na wierzchu kabaczka ułóż kiełbasę, wyłowiony miąższ, odrobinę przypraw i garść pomidorów. Na koniec obłóż je bułką tartą i serem. Piecz przez około 20 minut lub do momentu, gdy cukinia będzie miękka, a ser się rozpuści. Twoje dziecko pokocha ten zdrowy i pyszny obiad!

Aby przygotować łódeczki z cukinii, użyj melonówki, aby wydrążyć środki cukinii. Umieść łódeczki z cukinii na natłuszczonej blasze do pieczenia. Piecz je przez 10 minut w temperaturze 400°F. W międzyczasie ugotuj mieloną wołowinę, aż się zrumieni, odsącz tłuszcz i wymieszaj z ulubionym czerwonym sosem. Kiedy łódeczki z cukinii ostygną, ustaw linię montażową, aby wlać do nich nadzienie i sos. Następnie zwieńcz serem mozzarella.

Aby przygotować łódeczki z cukinii, przygotuj mieszankę mięsną i warzywa. Dodaj ser i przyprawy. Możesz również użyć sera feta jako dekoracji. Dobrze połącz wszystkie składniki. Gotuj, aż cukinie będą miękkie jak widelec, a ser będzie miał złoty kolor. Podczas podawania łódeczek z cukinii, pozwól im usiąść na pięć minut przed podaniem. Jeśli Twoje dziecko jest wystarczająco duże, aby gotować bez nadzoru, pozwól mu przygotować je samodzielnie. Następnie podawaj!

Quesadillas

Jeśli planujesz przygotować Quesadillas na obiad z dzieckiem, ten przepis będzie idealny dla was obojga. Te smaczne tortille możesz przygotować z dowolną kombinacją warzyw i sera, a składniki łatwo dopasujesz do gustu dziecka. Tortilla powinna być wystarczająco długa, aby zmieścić się na nieprzywierającej patelni. Podgrzej tortillę na średnim ogniu, pozwalając jej delikatnie stopić ser, jednocześnie zapobiegając jego przypaleniu.

Zobacz też:  Jakie zalety ma malowanie po numerach?

Po schłodzeniu możesz pokroić każdą quesadillę na trzy lub cztery kawałki. Tostuj je przez dwie do trzech minut na stronę. Po zakończeniu, odwróć je. Możesz również zamrozić je w pojedynczych porcjach. Możesz je również odgrzać w mikrofalówce. Umieść je na wysokim poziomie przez około 45 sekund lub do momentu, aż będą ciepłe. Po odgrzaniu będą idealne na kolację!

Składniki na quesadillas są dość proste do przygotowania. Nawet maluchy mogą pomóc Ci w nakładaniu składników na tortillę. Dla wybrednych zjadaczy możesz wybrać dodatki, które przypadną im do gustu. Jeśli podajesz je maluchowi, możesz usunąć kurczaka lub ser, w zależności od ich preferencji. Prawdopodobnie zjedzą je z uśmiechem, a ty możesz być pewien, że zjedzą swoją quesadillę.

Dodanie warzyw to kolejna świetna opcja. Jeśli masz jakieś resztki, możesz je mieszać i dopasowywać. Słoik jedzenia dla niemowląt może służyć jako puree warzywne. Jeśli podajesz ten przepis dziecku, upewnij się, że używasz odpowiedniej ilości sera dla ich wieku. Jeśli karmisz malucha, możesz również chcieć użyć rozdrobnionego kurczaka lub posiekanej pepperoni.

Zapiekanka z kurczaka

Gdy gotujesz dla dziecka, zapiekanka z kurczaka jest doskonałą opcją. Jest łatwa do zrobienia i odgrzania, i jest świetnym pomysłem na kolację dla potluck. To także zamraża dobrze i może być odgrzewany w mikrofalówce. Zapiekanka może być przechowywana w zamrażarce do 3 miesięcy. Aby uzyskać szybki posiłek, umieść porcję zapiekanki w lodówce na noc przed pieczeniem. Smakuje jeszcze lepiej na zimno.

Dla zdrowszego pomysłu na obiad, spróbuj rolki lasagne z cukinii. Te zapakowane w warzywa rolki mogą być wykonane przez dzieci. Aby ułatwić ich zwijanie, pokrój cienkie paski cukinii. Upewnij się również, że zapiekanka jest równomiernie ugotowana. Innym ciekawym pomysłem na zapiekankę jest inspirowane kuchnią Tex-Mex danie z kurczaka. To danie jest inspirowane tradycyjnym tamales i jest łatwą, przyjazną dla dzieci opcją. Podczas gdy prawdziwy tamale nie może być zastąpiony, ten przepis sprawia, że dla smacznego posiłku weeknight.

Zobacz też:  Kiedy dziecko mówi „mama”, czyli gdy dziecko zaczyna mówić pierwsze słowa

Innym łatwym zapiekanka z kurczaka jest Creamy Chicken Spaghetti. To danie jest łatwe do wykonania, ponieważ wymaga tylko 8 uncji makaronu. Ten makaron będzie trzymać się do serowego sosu. Używanie świeżych brokułów florets doda trochę żywienia do dania, jak również. Dodaj brokuły pod koniec gotowania. Brokuły dodadzą się do ogólnego smaku dania. To danie zdecydowanie sprawi, że dzień Twojego dziecka!

Innym łatwym i smacznym pomysłem na zapiekankę jest Ritzy Chicken Casserole. Ten jeden jest ładowany z yummy składników, takich jak kurczak, chipy tortilla, i ranch dressing. Jest to również świetny posiłek do zamrażarki. Możesz również podać to danie z zieloną fasolką. I jest idealne na potluck, zbyt. To świetne danie dla całej rodziny. Po więcej pomysłów na to, jak przygotować zapiekanki z kurczakiem dla dzieci, odwiedź moją stronę.

Pizza z tortilli

Prostym i smacznym posiłkiem dla dziecka jest pizza z tortilli. Tortilla jest uniwersalnym narzędziem do budowy pizzy i łatwo ją zapakować do lunch boxa lub torebki. Pełnoziarnista tortilla ma więcej błonnika niż tradycyjna tortilla i może być uzupełniona o wszystko, od pokrojonych pomidorów i warzyw do szynki i innego chudego białka. Jeśli chodzi o dodatki, wszystko się udaje!

Jeśli martwisz się, że ciasto jest zbyt cienkie lub zbyt grube, możesz również użyć resztek kurczaka. Zamiast skórki użyj rozdrobnionego kurczaka zmieszanego z kremowym sosem buffalo wing i połóż go na wierzchu pizzy tortilli. Możesz nawet dodać odrobinę sosu do pizzy dla smaku. Możesz też po prostu dodać kilka ulubionych dodatków swojego dziecka, aby uczynić z niej pizzę!

Pizza tortilla jest świetną zdrową opcją na szybki posiłek w środku tygodnia i jest również łatwa do wykonania. Toppings mogą obejmować ser mozzarella i asortyment warzyw. Toppings są opcjonalne, ale będą one najlepszą częścią. Jest łatwy do przygotowania i stanowi zabawny posiłek dla maluchów. Możesz podać go w miseczce, aby pobudzić apetyt dziecka, jednocześnie zachowując zdrowe i smaczne składniki.

Aby stworzyć chrupiącą skórkę, możesz również użyć kamienia do pizzy. Jeśli jednak nie masz kamienia do pizzy, wystarczy żeliwna patelnia. Pod pizzą umieść blachę z ciasteczkami, na której będzie można przechwycić wszelkie krople roztopionego sera. Pamiętaj, aby często sprawdzać, czy się nie przypala. Kiedy krawędzie są złote, a ser bulgocze, pizza jest gotowa!

Zobacz też:  Porady dotyczące układania dziecka do snu

Smażony ryż

Jeśli szukasz szybkiego i łatwego obiadu, który pokocha Twoje dziecko, smażony ryż jest świetnym wyborem. Smażony ryż jest tanim i uniwersalnym jedzeniem, które jest również dobre dla twojego portfela. Spróbuj zrobić smażony ryż z kurczakiem teriyaki dla wybrednego zjadacza lub hawajską pizzę smażoną z szynką i ananasem na lunch. Nawet jeśli Twoje dziecko nie lubi pikantnych potraw, smażony ryż jest świetną alternatywą do zabrania do szkoły lub pracy.

Połączenie warzyw i ryżu jest doskonałym źródłem węglowodanów dla rosnącego dziecka. Połączenie marchewki, groszku i ziemniaków zapewnia różnorodne składniki odżywcze i utrzymuje dziecko pełne dłużej. Marchewki i groszek są świetnym źródłem witaminy A i C, natomiast ziemniaki mają wysoką zawartość węglowodanów i błonnika. Zawsze pamiętaj, aby umyć warzywa i ryż przed smażeniem. Gdy ryż i warzywa będą czyste, Twoje dziecko będzie podekscytowane swoim posiłkiem i chętnie będzie go jadło każdego dnia.

Olej na dużej nieprzywierającej patelni powinien się mienić. Gotuj boczek przez 5 minut, w tym czasie czosnek będzie aromatyczny. Dodaj ryż i podgrzej go do końca. Ciągle mieszaj, aby zapobiec przywieraniu ryżu. Posypać kilkoma szczyptami soli i pieprzu do smaku. Gotując ryż dla dziecka, dodaj odrobinę oleju i kilka łyżek pasty czosnkowej. Po ugotowaniu ryżu wymieszaj pozostałe składniki.

Gotując ryż na obiad dla dziecka, nie zapomnij odłożyć czasu na całkowite ostygnięcie potrawy. Ryż, który został pozostawiony na kuchence na dłużej niż dwie godziny, powinien trafić do lodówki i być przechowywany w szczelnym pojemniku. Dodanie warzyw i ryżu może być wykonane z wyprzedzeniem dla szybkich posiłków na weekend. Smażony ryż jest również doskonałym sposobem na wprowadzenie nowych smaków dla wybrednych smakoszy.


Sprawdź także:

Może Cię także zainteresować: